2013-12-09

'Teenbookalover'' mer än bara mitt bloggnamn / 'Teenbookalover' more than just my name.

Teenbookalover. That's me. That's my blog. That's what readers call me.

I was going to discuss my blog name a bit today, given that I know there are some people who wonder, "why Teenbookalover? '.

Quite honestly? Just then, it had no meaning at all, I just needed a blog name. Because Teen Booklover already used it had to be Teenbookalover. I think it was destiny because Teenbookalover sounds better than Teenbooklover in my opinion, it sits better on my tongue haha.

The more days that passed, the more I realized that the name fits me perfectly. I'm thinking like this, I'm a teenager, and is like any other teenager anywhere, with my own "teenage problems" which I usually write about. Or yes, I turn my mistakes into lessons of inspiration.
Book. You hear it yourself, I love books, I wanted to blog about books, simple as that.
Lover. The word that binds Teen and Book. I love both. With all my heart.
Together - Teenbookalover.

My blog will never ever JUST be about books. My blog is also my sanctuary, where I can tell you what I have managed at the gym, my goal, to tell you about my weekend, how much I love school (or hate) etc etc. Of course, 90% always be about books but my blog would not be mine if it were not for the whole, therefore, does the remaining 10% mean a lot to me.

I think that's the biggest reason behind why I made this blog. There was no blog out there who talked about other stuff than books. Sure books take a big place in my heart, but I'm so much more, and I want my blog to show that. I know how weird it can be not knowing the person behind the screen lol.

========================================================================

Teenbookalover. That's me. That's my blog. That's what readers call me.

Jag tänkte diskutera mitt bloggnamn lite idag, med tanke på att jag vet att det finns några människor som undrat, "varför just Teenbookalover?".

Helt ärligt? Just då hade det ingen betydelse alls, jag behövde bara ett bloggnamn. Eftersom att Teenbooklover redan användes fick det bli Teenbookalover. Det låter lite bättre kan jag även tycka nu lite i efterhand. Anyway.

Ju fler dagar som gått desto mer har jag insett att namnet passar mig perfekt. Jag tänker såhär, Jag är en tonåring, och är som vilken annan tonåring som helst, med mina egna "tonårsproblem" vilket jag brukar skriva om. Eller ja, jag vänder mina misstag och mina lärdomar till inspiration.
Book. Ni hör ju själva. Jag älskar böcker, jag ville blogga om böcker, simple as that.
Lover. Ordet som binder fast Teen och Book. Jag älskar båda delarna. Av hela mitt hjärta.
Tillsammans - Teenbookalover.

Min blogg kommer aldrig någonsin BARA handla om böcker. Min blogg är även min fristad, där jag kan berätta för er vad jag har klarat av på gymmet, mina mål, berätta om min helg, hur mycket jag älskar skolan (eller hatar) etc etc. Självklart kommer 90 % alltid vara om böcker men min blogg skulle inte vara min om det inte vore för helheten, därför betyder de resterande 10 % väldigt mycket för mig.

Det var nog även därför jag skaffade just denna blogg, det fanns ingen blogg som jag kände var som min. Alla var så himla inriktade på böcker, man kände liksom inte personen bakom datorn.

xoxo Lihini







No comments:

Post a Comment