2013-11-18

WIN MOVIE TICKETS TO SEE THE HUNGER GAMES: CATCHING FIRE! (Sweden only)

Before I begin I wan't to say sorry to my non swedish readers, wish I could give you all movie tickets but I can't :(

LYSM, I'll continue this post in Swedish. 



Hej vänner!

Det var länge sedan vi hade en riktigt fet grym tävling va? Så nu annordnar jag tillsammans med Nordisk Film en tävling där DU kan vara med och vinna en biobiljett till Catching Fire! 

Jag vet ännu inte exakt hur många biljetter jag har att tävla ut, jag vet att det är fler än 2, men om jag har många biljetter finns det en chans att du vinner två biljetter! 

Hur man är med och tävlar:- Längre ned på detta inlägg kommer du att behöva logga in på Rafflecopter för att komma åt tävlingen, och det gör du antingen via facebook eller mejl
- När du väl loggat in kommer du bli ombedd att kommentera detta inlägg. Du ska motivera varför just DU ska vinna
- Sen om man vill ha en lite större chans att vinna kommer man även att kunna gilla oss på facebook osv.
- VAD VÄNTAR DU PÅ? LOGGA IN OCH TÄVLA!


Tävlingen avslutas den första December
May the odds be ever in your favor!



a Rafflecopter giveaway

xoxo Lihini

5 comments:

  1. Varför vill just DU vinna? (och om du kunde ta med någon, vem skulle du då ta med och varför?)
    Jag är ett sååå stort fan av böckerna, när första filmen kom ut vart jag förvånad att jag blev så nöjd som jag blev. böcker är ju alltid 100 gånger bättre men denna film förtjänar allt den får. Sedan är jag ett så stort fan av Jennifer L., hon är en riktig förebild för unga tjejer! Jag skulle nog ta med min kusin, eftersom att hon är ett lika stort fan som mig och hon fick mig att läsa dessa böcker :)

    ReplyDelete
  2. Jag vill vinna för att jag har längtat efter filmen i två år och jag älskar verkligen serien, det är en av mina favoritserier. Jennifer är en av mina förebilder och jag tycker hon är en så härlig person och bara underbar helt enkelt. Jag skulle nog ta med en av mina bästa vänner som jag tvingade att läsa boken och nu älskar hon också THG!

    ReplyDelete
  3. Jag vill gärna se filmen på bio för fick aldrig möjlighet och se 1an på bio så att få se 2an då skulle vara jätte kul :D plus 2an är min favorit av böckerna. Jag skulle ta med killen jag dejtar för en mysig bio stund.

    ReplyDelete
  4. Jag vill vinna för att jag definitivt MÅSTE se den här filmen, och well, måste ta lite av julklappskassan ifall jag går och ser den. Jag skulle ta med min lillasyster, för hon är allmänt bäst och har bra boksmak. Skulle bli himla glad om jag fick överraska henne med bio!

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete