2013-02-12

question from a reader

I got a question from a reader asking me what language I read books on, since a lot of books these days are.
I read books translated to Swedish and English books. i like to variegate, to keep my vocabulary wide in both Swedish and English :)

5 random swedish words

I can't go to that party, im going to be at home and read a book instead
jag kan inte gå till festen, jag kommer att vara hemma och läsa istället.

It's always so cold in Sweden, even on the summers
det är alltid så kallt i Sverige, även på sommaren

I really don't like you, but I am to nice to say it in a language that you understand so im just going to say it in Swedish
jag tycker verkligen inte om dig, men jag är för snäll för att säga det på ett språk som du förstår så jag säger det på Svenska istället

sorry, im not from here
sorry, jag är inte härifrån

where does the hot guys hide?
vart gömmer sig dom snygga killarna?

xoxo Lihini

No comments:

Post a Comment